مقاله سئو چیست؟
مقاله سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد .مقاله سئو که همگی آنها به یک معنی می باشند .

مقاله سئو شده چیست و نکات طلایی تولید آن

مقاله سئو

که شرایط لازم برای دریافت رنک بالاتر در صفحات جستجوی گوگل دارد.

تنها به خاطر اینکه محتوای شما سئو شده باشد،به این معنا نیست که می تواند رتبه های بالاتر را داشته باشد.

افزایش رتبه وب به عوامل زیادی بستگی دارد.

Search Engine Optimization

در این مقاله به این سوالات شما پاسخ داده ایم:

مقاله سئو

آیا میشود کسب و کار شما بدون افزایش بوجه بازاریابی رشد کند؟ مسلماخیر.
مطمئن شوید نکات مهم SEO را رغایت کرده اید.
اگر وب سایت شما در صفحه اصلی نشان داده شود، تعداد کلیک، اشتراک گذاری، لایک و تعامل بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگرکسی صفحه شما را پیدا نکرد، حتی بهترین مقالات بی معنی هستند.

اگر می خواهید شغل شما شکوفا شود، باید مطمئن باشید که محتوای (SEO Friendly) بنویسید.

این کار، به فکر و پیش بینی زیادی احتیاج دارد و شاید در ابتدا کمی سردرگم شوید و ندانید چگونه کار کنید.

اما هنگامی که اصول را یاد گرفتید و آنها را در فرایند تولید محتوا خود گنجانید.

خواهید دید که بدون اضافه کردن به حجم کار خود، نتایج خوبی کسب می کنید.

این کار را با برخی از فعالیتهای تبلیغاتی مانند ارسال خبرنامه های بازاریابی از طریق ایمیل به لیست مخاطبین خود و یک قیف بازاریابی خوب انجام دهید.

اما برای این مقاله، بیایید به موضوع محتوای بهینه شده SEO بپردازیم.

(SEO Freindly) به چه معنی است؟

مقاله سئو محتوای سئو دوستانه نوعی از محتوا است که به روشی ایجاد شده است که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا رتبه بالایی داشته باشند.

اگرچه برخی از بازاریابان فکر می کنند این بدان معناست که باید از کلمات کلیدی پر شده باشد، اما منظور  این است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب خود را در یافت.

درک و پیوند دادن مطالب خود به موضوعی که می خواهید آن را بپوشانید، قرار دهند.

همانطور که در این مقاله می خواهید بخوانید، ایجاد محتوای دوستانه برای SEO بسیار بیشتر از پاشیدن کلمات کلیدی در اطراف پست ها، فیلم ها و سایر فرم های مطالب شما طول می کشد.

سئو شده چه ماهیتی دارد؟

Search Engine Optimization

مقاله سئو شده به محتوایی گفته می شود که به بهترین شکل ممکن نوشته شده باشد و می تواند رنک کلی سایت و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهد.

در تولید محتوای سئو شده، باید توازن مناسبی بین استفاده از عبارات کلیدی و ارتباط محتوا با موضوع اصلی، برقرار باشد.Search Engine Optimization

اگر از یک متخصص سئو و تولید محتوا بپرسید که چگونه یک متن سئو شده بنویسیم، مطمئنا او به شما می گوید که مقاله بهینه شده، بدون توجه به نرخ تبدیل و جذب ترافیک طبیعی، هیچ ارزشی نخواهد داشت.

دقت داشته باشید که ارزش نوشتاری محتوا هرچقدر هم که باشد، اگر نتواند کاربران را جذب کند، بهینه بودن آن بی فایده است.

به طور کلی، هرمحتوا که باعث پیشرفت مادر کسب وکار نشود بی ارزش است.

هنگامی که برای وب سایت خود تولید محتوا می کنید،درواقع به دودلیل این کارا میکنید:

مقاله سئو یک سئوکار معمولی، تنها به مورد دوم اهمیت می دهد.

او تلاش می کند تا برای یکسری عبارت کلیدی خاص، رنک بالایی دریافت کند و هدف دیگری جز این مورد ندارد.

اما یک سئوکار آموزش دیده و با تجربه، می داند که هر دو مفهوم بالا اهمیت زیادی داشته.

باید یک توازن مناسب بین هر دو آن ها به وجود بیاورد تا به موفقیت برسد.

اینکه یک محتوا بتواند رنک های برتر را از آن خود کند اما هیچ کاربری بر روی لینک آن کلیک نکند، نشان می دهد که مسیر را اشتباه طی کرده اید.Search Engine Optimization

باید بدانید که محتوا، یکی از پایه های کسب و کار شما می باشد؛ کاربران در ابتدا وارد وب سایت شما می شوند و بعد از مطالعه بخشی از محتوا، تصمیم می گیرند.

که در وب سایت باقی بمانند یا خیر.

به زبانی ساده تر،شده به محتوایی گفته می شود که بر اساس اصول سئو تولید شده باشد .

یک سایتبایدبتواند کاربران را جذب و در انتها آن ها را به مخاطبین دائمی شما تبدیل کند.

1. درک ماهیت کسب و کار خود

Search Engine Optimization

مقاله سئو شده در واقع محتوایSearch Engine Optimization است.

اینکه متوجه شوید که محتوای سئو شده در مورد کسب و کار شما، دقیقا چه معنایی پیدا می کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی کسب و کارها منحصر به فرد هستند.

بنابراین قبل از اینکه بخواهید برای یک سایت تولید محتوا کنید، باید به خوبی در مورد ماهیت کسب و کار مورد نظر، اطلاعات به دست بیاورید.

طبیعی است که این پروسه کمی زمان بر می باشد؛ چراکه نیاز به تحقیق و جستجوی زیادی دارد.

2. تهیه یک لیست از عبارات کلیدی با حجم جستجو بالا

Search Engine Optimization

مقاله سئو تهیه یک لیست از عبارت های کلیدی که مردم با استفاده از آن به دنبال کسب و کار شما می گردند، برای سئو سایت  بسیار اهمیت دارد.

به یاد داشته باشید که این عنوان مطلب شما است که کاربران در نتایج گوگل آن را می بینند و بر اساس آن تصمیم می گیرند.Search Engine Optimization

که وارد وب سایت شما بشوند.بنابراین، جذاب و توصیفی بودن این عنوان کاربر را ترغیب می کند تا وارد وب سایت شما شود.

برای بهینه سازی عنوان خود دو کار بسیار مهم وجود دارد که باید انجام دهید:

مقاله سئو

مطمئنا اگر این دو کار به درستی انجام شوند، کاربران تمایل بیشتری برای کلیک بر لینک مقاله شما پیدا می کنند.

3.شروع تولید محتوا

Search Engine Optimization

مقاله سئو این بخش بستگی به مهارت شما در نویسندگی دارد. اگر هنوز نمی توانید محتوایی جذاب و ارزشمند تولید کنید.Search Engine Optimization

باید به خوبی تکنیک های نویسندگی را بیاموزید و بعد از تمرین های زیاد، آن ها را در روند تولید محتوای خود پیاده سازی کنید.

4.جایگذاری عبارات کلیدی

جایگذاری عبارات کلیدی همزمان با تولید کردن محتوا، ممکن است کمی سخت به نظر برسد.

افرادی که تجربه خوبی در زمینه تولید محتوا دارند، مطمئنا به راحتی در همان زمانی که مقاله را می نویسند، می توانند عبارت های کلیدی را هم در آن به خوبی بگنجانند.

اگر شما نمی توانید این کار با انجام دهید، ممکن است پروسه تولید محتوای سئو شده، زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد.

به همین دلیل، باید زمان زیادی را برای هماهنگ کردن دو اصل تولید محتوا و پیاده سازی کلمات کلیدی، سپری کنید.Search Engine Optimization

5. استفاده از یک ساختار بهینه سازی محتوا سایت

اگر می خواهید پروسه تولید محتوای سئو شده شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، چند نکته وجود دارد که باید آن ها را در نظر داشته باشید:

6. از کلمات کلیدی خود به درستی استفاده کنید

Search Engine Optimization

مقاله سئو می توانید بیش از حد در مورد قرار دادن کلید واژه ها در مقالات SEO نگران نباشید بعضی افراد می گویند.

شما باید دقیقاً از تعداد کلمه کلیدی استفاده کنید، تعداد X بار.

برخی دیگر می گویند که باید 2٪ تا 3٪ از کل کلمات مقاله شما را تشکیل دهد.

هیچ مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد.

نکته مهم این است که کلمه کلیدی شما در عنوان مقاله شما نمایش داده می شود، سپس در برخی از قسمت های پاراگراف اول و آخر، اما حتی این یک قانون سخت و سریع نیست.

در بعضی از مقالات ممکن است از کلمه کلیدی یک بار استفاده شود و در مقاله دیگر فقط دو بار. ارگانیک باشید و مسئله را سخت نکنید.

زیرا این کار نخواهد کرد.

حتی اگرشماموفق به فریب گوگل شوید،که بعیدبه نظر می رسد،که بتوانید یک خواننده مرتبط راجذب کنید.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را به صورت ارگانیک بخوانید.

بسیاری از اصطلاحات جستجو برای تکثیر مستقیم در جملات مناسب نیستند. خوب است که آن را کمی دور آن مخلوط کنید تا منطقی باشد. به یاد داشته باشید.

این رباتهای جستجوگر گوگل نیستند که در نهایت بتوانند تجارت شما را از بین ببرند.

این مشتریانی است که شمابه محتوای خود جذب خواهیدکرد،بنابراین رضایت کاربر رادربالاترین حدملاحظات خود قراردهید.Search Engine Optimization

7. چیزی بنویسید که ارزش داشته باشد

مقاله سئو شده یکی از مهم ترین بخش های یک سایت به شمار می رود.Search Engine Optimization

این تا کنون مهمترین نکته ما است.

اینترنت آنقدرپرازآشفتگی است که شما واقعاًبایدچیزی راباارزش واقعی بنویسیدتابتوانددرگوگل بایستد.

اینترنت در درجه اول وسیله ای برای برقراری ارتباط اطلاعات است. هنگامی که تحقیق در موردکلید واژه خود را انجام دادید،، متوجه خواهید شد.

که بسیاری از کلمات کلیدی دم بلند شما سؤالاتی دارند. به طور ضمنی یا صریح.

این سؤالات واقعی است که مشتریان هدف شما هنگام جستجوی اطلاعات در Google تایپ می کنند.

آنها یا به دنبال یک سرویس محلی یا اطلاعات مربوط به یک مشکل هستند.مقالات شما فرصتی برای پاسخگویی به این سؤالات روشنی می دهد که زندگی مشتری شما را آسان تر می کند.

شما در زمینه تجارت خود متخصص هستید، بنابراین از این دانش برای ایجاد برخی مطالب ارزشمند استفاده کنید.

مقالات«چگونه»مکان خوبی برای شروع هستند،زیرااین اطلاعات،اطلاعات مفیدی راارائه میدهندودرمدت زمان کوتاهی به راحتی قابل خواندن هستند.Search Engine Optimization

بااستفاده ازیکی ازکلمات کلیدی خود،به دنبال راهی باشیدتاآن رابه مبحث جالب ومرتبط تبدیل کنید.

دقت کنیدکه اگرهدف اصلی شماازتولیدکردن محتوا،انتقال اطلاعاتی مفیدبه کاربرانتان باشد،این محتوابه صورت خودبه خود،بهینه خواهدشد.

شما باید سعی کنیددر محتوای خود راهکارهایی مناسب ارائه کنید؛وگرنه از چشم مخاطبین بی ارزش است.

2.5/5 (2 دیدگاه ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *